Ascultă Radio Poema

miercuri, 9 martie 2016

Rumi - Iubirea spune (Ρουμι-Η αγαπη μου λεει)



Iubirea mea spune:


Privește-mă și ascultă-mă
Sunt aici doar pentru aceasta.



Sunt Luna ta
Și strălucirea lunii
Sunt grădina ta cu flori
Și totodată apa ta.



Am străbătut acest drum
Plină de dorință,
Fără haine, fără să am nimic…



Aș vrea să râzi,
Să-ți alung supărările,
Să te iubesc
Să te hrănesc.



O, dulce suferință!
Te voi liniști și te voi vindeca
Îți voi aduce trandafiri
Și eu am fost acoperit cu spini… odată.”



”Iubirea a spus – Iubirea”
Traducere Simona Trandafir

Η αγαπη μου λεει:

Κοιτα με και ακουσε με,
Ειμαι εδω μονο γι'αυτο.

Ειμαι το φεγγαρι σου
Και η λαμψη της σεληνης,
Ειμαι το κηπο σου με λουλουδια
Και το ιδιο το νερο σου.

Εχω ταξιδεψει αυτο το δρομο
Γεματη επιθυμια,
Χωρις ρουχα, χωρις να εχω τιποτα...

Θελω να γελασεις,
Να σου διαλυσω τις λυπες,
Να σε αγαπαω,
Να σε ταιζω.

Ο, γλυκια θλιψη!
Θα σε ηρεμησω και θα σε θεραπευσω.
Θα σου φερω τριανταφυλλα.
Κι εγω ημουν καλυμμενο με αγκαθια ...καποτε! 

Μεταφραση Αντινα Ελπιδα

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu