Ascultă Radio Poema

miercuri, 29 august 2018

Gustaf Munch Petersen - Nu-mi vorbi



Încet,
Încet,
Nu vorbi!

Cu multă, multă luare-aminte
Trebuie să umblu
Dacă vreau să găsesc ceva –
Şi trebuie singur să merg
Dacă vreau să găsesc ceva,

N-am găsit încă nimic
Nici casă
Nu mi-am găsit
Nici iubita
Nici câmpul –
Trebuie să fie într-un loc unde încă n-am fost –
Deşi am călătorit o bună bucată de vreme –
Poate încă mai am o bună bucată de vreme
De călătorit –

Şi trebuie singur să merg
Cu multă, multă luare-aminte
Să merg
Dacă vreau să găsesc ceva –
Dar fără-ndoială trebuie
Să găsesc un loc să rămân –
Fără-ndoială trebuie să am un cămin undeva;

Eu ştiu,
Că am o casă
Şi-un pământ undeva –
Iubita mea nu poate să aştepte mereu –
Destul am pribegit şi-aşa –
Nu-mi vorbi –
Dacă mai am mult şi departe de pribegit,
O să fie prea târziu poate –
Încet – încet - !
Trebuie
Casa să mi-o găsesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu